sâmbătă, 25 iulie 2009

Lansarea DVD-ului “Conffessions of a Shopaholic”



Marti, 21 iulie, in magazinul Diverta Magheru, incepand cu ora 18.00 a avut loc lansarea DVD-ului cu filmul “Conffessions of a Shopaholic”.



In cadrul evenimentului a avut loc o prezentare de moda cu haine de la Debenhams, Forever 18, Olsen si Kipling, prin care s-a refacut stilul personajului principal din film.



Sursa: RTC
Foto: Alexandru Buruntia (BAS Photography), email: alexandru[at]buruntia[dot]ro
Restul colectiei de moda o puteti gasi aici

vineri, 10 iulie 2009

Fashion & Beauty - Smaranda Almasan



Articol preluat dupa Fashionandbeauty.ro

SlimCut
Smaranda Almasan
de Sofia Soare
10 Iulie 2009


Nu exista profiluri pentru care creeaza ori nu creeaza, ci doar oameni care stiu sa primeasca. Fiecare pregatire de colectie e pentru ea un cantonament estetic, dupa care isi asuma relaxata rolul de educator al bunului gust.

Caracterizeaza-te in 5 F(ashion) Words.

Fashion profilul meu autoreferential e caracterizat de: siguranta, suplete, rafinament, punctualitate, rigoare.

De ce designer si nu altceva, cum simti tu rostul meseriei acesteia?

E vorba de o autonomie a ideilor pe care le propun, de o dorinta de a vedea produsul finit, de o apropiere directa fata de un public, de o neutralitate in fata critilor directe post event si de un control sporit asupra armaturii, dar si formei procesului. Imi asum rolul de trainer al bunului gust, iar fiecare pregatire a unei colectii e precum un cantonament cu scop estetic.

Care sunt experientele, proiectele formatoare prin care ai trecut?

Cu fiecare interventie chirurgicala in domeniul fashion s-au adunat datele necesare care sa ofere o rotunjime bulgarelui de zapada iar faptul ca, din motive necunoscute poate, nu pot insirui aceste experiente ma provoaca sa traiesc in prezent si sa ma gandesc la viitorul proiect.

Pentru cine creezi, pentru cine nu ai crea? Care sunt mood-ul si state of mind-ul celui care iti gusta creatiile?

Nu pot separa apele si nu am un target direct catre o anumita tabara sau un anume grup de personaje... Pot doar repera empatia celui care imi gusta creatiile, nu am ajuns la o metoda analitica de interpretare a reactiilor sale imediate.

Care e filosofia celei mai recente colectii lansate?

Prezentarea colectiei s-a facut printr-o instalatie-concept, proiectata pe cinci ecrane, care a cautat sa puna in evidenta ideea ca lumina solara si lumina artificiala manipuleaza individul, dar si ambalajul lui. In acest context, puloverele devin prea largi, camasile nescrobite se evapora, intemperiile cotidiene transforma albul si negrul. Intentia a fost urmarirea in timp a influentei mediului exterior asupra obiectului imbracat.

Ti-ar fi de ajutor un parteneriat cu un actor din productie?

E nevoie de un sistem financiar si de propaganda in spatele unei colectii. Atat timp cat nu apar presiuni imediate din partea sa, care sa imi afecteze munca, de ce nu?